Wednesday, December 9, 2009

Wszystko O Wiewiórka Burunduk Please Translate In English?

Please translate in english? - wszystko o wiewiórka burunduk

zrobisz zabijesz co mnie? A moze jego? TE PISZESZ swoje Wulgarne enamels I CO z tego masz? ZDRADZAL Co., TY YOU POZWALASZ NADAL UPOKARZAC. Never jestem twoim zagrożenie, TY Jesteś SAMA. OBRAZASZ mnie, tylko co Po? Ja jestem in your size! TY jesteś TEZ TAM, PO Więc Skoro ZASYPIA W CO CO twoich RAMIONACH YOU MARTWISZ? NIC NIE POTRAFISZ MI UDOWODNIC, na których jestem ZDJĘCIA wysłałeś JA, Nie masz DOWODóW. LOU ZAPRZECZA. Dlaczego MAM wierzyć Tobias. BEZ DOWODOW, ZAPOMNIEC możesz. MIMO jemu wszystko wierze. I JUZ TYLKO LACZY MNIE PRZYJAŹŃ LOU. MA W kogoś STANACH Jesteś ALE TY NIE NIE jest z ROZMAWIALAM Milà. POINFORMOWAłAM OR GO twoich WIADOMCOSCIACH.

1 comment:

  1. I really do not know what that means. But I can help and to share goggle.com and Google translator. Thats how I can help u.

    ReplyDelete